Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Φιλέ είχες δίκιο....Η αρχή μιας τρελής ιστορίας...

Να πω ότι δε μου το σφύριξαν ,μου το σφύριξαν......


Μια κυριακή στο δρόμο για τα  Τρίκαλα μου λέει ένας πολύ καλός μου φίλος, αναφερόμενος για την κρίση στη χώρα μας.


Ο πόλεμος δεν είναι Αμερική-Ευρώπη αλλά Αμερική-Κίνα. 


Είμαι άνθρωπος ότι μου λεν και με ενδιαφέρει το ψάχνω διεξοδικά
Τώρα που η εικόνα του τι παίζει στις επόμενες εκλογές ξεξαθάρισε πλέον .
ΟΜΟΛΟΓΏ φίλε είχες και έχεις απόλυτο δίκιο 

Ναι, ο πόλεμος δεν είναι Αμερική-Ευρώπη αλλά Αμερική-Κίνα.Και το μελλοντικό παγκόσμιο νόμισμα είναι ένα από τα πεδία της μάχης. Το στοίχημα για την Αμερική είναι να αναγκάσει την Ευρώπη-Γερμανία να συστρατευθεί γρήγορα πίσω της – και πίσω από το δολάριο – απέναντι στην Κίνα και όχι δίπλα της ή και ολίγον απέναντι της ως παγκόσμιος τρίτος πόλος με το ευρώ.

Για πάμε στα δικά μας...
“Ένα ερώτημα είναι αν ο ΣΥΡΙΖΑ παίζει ενσυνειδήτως στο παιχνίδι αυτό.”
……Ουσιαστικά ισχυρίζεται ότι οι ΗΠΑ «επέλεξαν» τον ΣΥΡΙΖΑ στην παρούσα συγκυρία.”
ή
Ο κίνδυνος να γίνει πρωθυπουργός το "κακό παιδί ο Σαμαράς" που έχει από πίσω να σιγοντάρει το άλλο "κακό παιδί ο Καραμανλής", οι κολλητοί του "κακού Πούτιν"

Όσοι καταλάβατε καταλάβατε.......


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου